Sağlam karın kası nasıl yapılır

Sağlam karın kası nasıl yapılır ?
Yaz ayları yaklaşmasıyla birlikte göbek kiloları önemli bir sorun haline gelmiştir. Bazı kilosu fazla ve tembel arkadaşlar 'Türk Kası' muhabbetini ortaya çıkarmışlardır :) böyle bir şey yoktur tabi ki de.
Karın bölgesindeki yağları eritmek için mutlaka spor yapmalısınız, diyet falan etki etmez mutlaka sıkı bir spor çalışması  yapmalısınız.
Aşağıda vereceğim videoyu her gün günde 8 dakikanızı ayırarak karın ve bel bölgesindeki yağlarınızı yakabilir ve etkileyici bir görünüme sahip olabilirsiniz. Videodaki hareketler denenmiş ve uygulanmıştır after before olayı gerçektir, sizde günde 8 dakikanızı ayırarak 30 gün içinde forma girebilirsiniz. Evde karın kası yapmanın yolları, alt karın kası hareketleri, karın kası yapmanın en kolay yolu, evde karın kası geliştirme, 8 dakikada karın kası.
Videoyu izleyin ve birebir uygulayınız....
 Her gün 8dk çalışacak 1ay sonra gelebileceğiniz durum


sss.web.tr

18 yorum:

  1. 30 günde bu 8 dakikayla bu karın kasları forma girsin bende hiçbişe bilmiyorum lütfen dogru düzgün açıklama yaparak yardımcı olmaya çalışalım!!!

    YanıtlaSil
  2. Sadece bu hareketleri uygulamakla olmaz aynı zamanda yağ oranı yüksek yiyeceklerden uzak durulmalı ve yağ fazlası var ise diyet yapılmalıdır. Körü körüne çalışma ile tabi ki de etkili sonuç alamazsınız.

    YanıtlaSil
  3. ilginç ama gerçekten 8 dak.la resimlerdeki gibi sonuç alınıyosa süper

    YanıtlaSil
  4. 1 ayda olmaz ama sürekli çalışırsan iyi sonuçlar alırsın

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalar doğrudur fakat denildiği gibi kilo fazlanız varsa sağlam diet şart ama dikkatli olmak gerek , geri dönüş olmayan sağlık problemleri oluşmaması için..

    YanıtlaSil
  6. Gavurun tohumları işi biliyor valla :D

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar anlatım saçma, bazı hareketler saçma..eğer düzenli bir spor hayatınız yoksa vidyodaki gibi yapmayın sakın; 8 dk boyunca bunu yapmak, yeni başlayan birisi için zararlı..ayrıca kardiyo olmadan ve düzgün beslenme olmadan, karın kası yapmayı unutun

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar bunların level 1 level 2 level 3 diye serileri var level 1 deki hareketleri artık rahat yapabiliyorsanız level2 hareketlerine geçiş yapacaksınız sürekli böyle devam edeceksiniz

    YanıtlaSil
  9. amk yapamadım lan sonlarda hiç yapamadım çok zorlandım

    YanıtlaSil
  10. ben şuanda 50 kiloyum ve 12 yaşındayım ben 1 yada2 ayda yapabilirmiyim karın kasları kızlar hasta oluyoda

    YanıtlaSil
  11. Ben 12 yasındayım her gün 159 mekik cekiyorum 4 tane baklam cikti normami daha gelistirmek icin ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  12. helal olsun vallha

    YanıtlaSil
  13. hergun masturbasyon yapinca da midem kaslarim geriliyor :)

    YanıtlaSil
  14. bunlar çok zor ama bence çokda faydalı olabilecek ir şey gbime geliyor tabi şuda var o resimdeki gbi 1 ayda olamazsınız ama düzenli olarak 5-6-7 ay felan çalışırsanız hatta hayatınız boyunca çok faydalı olur ..

    BENCE .

    YanıtlaSil
  15. 8.dk video ile göstermiş diye sizde 8. dk çalıkmak mı zorundasınız 8 .dk 20 şer dk olarak 2 defa yapın çok ciddi sonuçlar alırısınız

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar Bu İşe Bilen birisiyim Hani Bu Hareketleri Algılamak Zor Lakin Hareketleri Uyguladığımda karnımın Ne kadar kasıldığını Gördüm. Yani Bu işe yarıyor ama hareketleri doğru algılamalısınız tekrar tekrar izleyerek ve anlayarak bakın :)

    YanıtlaSil
  17. Bunun yanında dambıl çalışmalarıda yapmak lazım sadece bu hareketlerle olmaz uzmantv de karın kasları için dambıllarla hareketler var izleyin onlardanda yararlanın işe yarıyor ben günde 1 saat bunlarla çalıştım 2 ay oldu 6 tane sağlam baklavam çıktı halada devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
  18. 14 yaşında,1 85boy ve 78 kilom var çok fit birisiyim profesyonel basketçiyim fitness yapıyorum çok rahat yaptım bunları peki her gün sabah akşam yapıcam 1 ayda çıkarmı

    YanıtlaSil